Настоящите „Общи условия“ уреждат взаимоотношенията между „СЕКЮРИТИ ЕНД ТРЕЙНИНГ КОНСУЛТИНГ“ООД (наричан по-долу ТЪРГОВЕЦА) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн www.gunmarket.bg (наричан по-долу САЙТ).
Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на www.gunmarket.bg (с изключение на линка към настоящите „Общи условия“) се съгласява, изцяло приемат и се задължават да спазват тези „Общи условия“.
„СЕКЮРИТИ ЕНД ТРЕЙНИНГ КОНСУЛТИНГ“ ООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. Бургас, ул. „Бисер“ №6А, ЕИК по БУЛСТАТ: 204006141; ДДС номер: BG204006141, и адрес за кореспонденция: гр. Бургас, ул. „Бисер“ №6А
РЕГИСТРАЦИЯ
Можете да поръчате от САЙТА като гост или като регистриран потребител. За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон (и) за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система.
След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето „Съгласен съм с „Общите условия“”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат с и приемате настоящите условия.
ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ
Личните данни които предоставяте на САЙТА ще бъдат използвани единствено и само във връзка в обслужването Ви като клиент – за обработка и доставка на поръчката, и за осъществяването на връзка с Вас. САЙТА Ви гарантира че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или използвани за цели различни от горе упоменатите.
ПОРЪЧКА
Можете да поръчвате от/през САЙТА 24/7, включително в събота и неделя и официални празници. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. Поръчки направени през официални празници, включително събота и неделя се обработват на първия работен ден – тогава ще получите и имейл за потвърждаване и изпращане на поръчката Ви. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в САЙТА.
ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка. Всички артикули са с предварително начислено ДДС. Доставката е за сметка на клиента.
ПРОМОЦИОНАЛНИ ПРОДУКТИ ПУБЛИКУВАНИ в САЙТА
Всички промоционални продукти в интернет магазина www.gunmarket.bg са валидни единствено за периода на промоционалната цена. Периода на промоцията е посочен на страницата с конкретните артикули.
ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:
- Един или повече от поръчаните артикули не е на лице; при такива обстоятелства представител на САЙТАще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове;
- Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен;
- Неуспешно плащане, при избор на метод за извършване на плащане;
- Погрешен телефон за връзка с клиента;
В случай на проблеми при доставката по причина на САЙТА, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай че той е отговорен за възникването им.
МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ
- Наложен платеж (при получаване на стоката) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката;
- Плащане по банков път – банков превод по сметка на САЙТАпосечена в настоящия сайт; при получаване на стоката, не се заплаща на куриера;
ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА
Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 календарни дни от датата на закупуването й (от датата на физически получаване на избраният артикул). За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката и разплащателния документ.
Всички куриерски услуги по връщането на пратката са за сметка на клиента.
СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
За всякакви въпроси, неуредени в тези Общи Условия и допълнителни въпроси може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка.
При възникнали спорове Aдминиcтpaтopът ще посредничи между Пpoдaвaчa и Потребителя за решаване по директен начин, а в случай, че всички възможности се изчерпат, споровете се решават от компетентния съд или от орган за алтернативно решаване на спорове. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н от ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите.
При възникване на спор, свързан с онлайн продажба, потребителят може да ползва сайта за онлайн разрешаване на спорове (плаформата на Европейска комисия за решаване на спорове между онлайн търговци и потребители), достъпен на адрес: ec.europa.eu/consumers/odr/main